fredag 25 juni 2010

Glad midsommar

Inlägg nummer 100.

Jag önskar er alla i Vimmerby en riktigt fin midsommar. Sill dans kring stången, jordgubbar och allt vad det skall vara. I dag firar vi midsommar, så i kväll skall jag lite inspirerad av en sosse blogg i veckan gällande tro och religion citera en rad ur en sång barnen sjöng i söndagsskolan. Röd och gul å vit och svart gör detsamma har han sagt. Så trevlig midsommar oavsett parti eller färg. Njut av vacker svensk sommar. i Glada vänners lag.

ps. jag har fått ett smeknamn tydligen, brukaren jag jobbade med i dag, träffade två gubbar när vi var och handlade, den ene sa jasså du, jobbar den röde centerpartisten hos dig!
Frågan är nu, var det en komplimang eller en förolämpning Själv tar jag det som att man förstår, Fjällgård står i mitten mitt i mellan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar